Показано матеріалів: 1-8
Сприяти осмисленню філософського поняття «слід людини на землі»; розвивати вміння виділяти головне і аналізувати, висловлювати свої міркування. Розширити і закріпити знання про професії, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею. Викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати. Сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів. |
Сприяти підвищенню психомоторних функцій організму: тренувати увагу, пам'ять; розвивати спритність, плигучість. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги. |
Поглибити знання про пори року та їх прикмети; вчити вдивлятися в навколишній світ; розвивати образну уяву; виховувати любов до рідного краю. Удосконалювати вміння орієнтуватися у книжках. |
Ознайомити учнів з прийомами додаванням виду 37 + 6. Удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; закріплювати навички додавання і віднімання в межах ста; розвивати логічне мислення, увагу і спостережливість. Виховувати товариські стосунки між дітьми, розуміння важливості взаємодопомоги. |
Закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння розв’язувати рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати самостійність під час роботи; виховувати інтерес до роботи. |
Навчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі для здоров’я продукти і напої; переконати їх у необхідності вживати молочні продукти, фрукти і овочі щодня; навчити школярів визначати термін придатності харчових продуктів за маркуванням; розвивати мислення, мовлення; виховувати самостійність, обережність. |
Дати учням поняття про погоду. Ознайомити їх із процесом утворення вітру; збагатити уявлення про опади; вказати на значення прогнозу погоди для людини; розвивати спостережливість, уяву; виховувати шанобливе ставлення до природи. |
Літературне читання 4 клас (за методом « Шість капелюшків мислення»)
|