05.02.2020, 19:18 | |
Тема. Продукти харчування Мета. Навчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі для здоров’я продукти і напої; переконати їх у необхідності вживати молочні продукти, фрукти і овочі щодня; навчити школярів визначати термін придатності харчових продуктів за маркуванням; розвивати мислення, мовлення; виховувати самостійність, обережність. Навчальні засоби: підручник (с.43-47), робочий зошит, диск з відеоматеріалами, мультимедійне обладнання, вирізані з рекламних буклетів зображення овочів, фруктів, молочних продуктів та домашніх страв, заготовки для плакатів: «Наші друзі – вітаміни», «Молоко корисне всім: і дорослим, і малим», «Домашня кухня», клей, продукти харчування для гри «Магазин», мікрофон. Хід уроку-тренінгу І. Вступна частина 1.Організаційний момент Дзвоник дав нам всім наказ До роботи, швидше в клас. Попрацюємо старанно, Щоб урок пройшов немарно. 2. Зайомство «Моя улюблена страва» З використанням інтерактивної гри «Мікрофон» ІІ. Основна частина 1.Відгадування загадок Щоб дізнатися про що буде йти мова на уроці, пропоную відгадати загадки. Вся увага на екран.
2.Оголошення теми і мети уроку Так. Ми на уроці будемо говорити про страви та продукти харчування. Нам потрібно буде навчитися розпізнавати корисні і шкідливі для здоров’я продукти; визначати термін придатності харчових продуктів за маркуванням. 3.Мозковий штурм - Яке значення має їжа у житті людини? (Їжа дає енергію. Отже, людина вживає їжу для того, щоб рости, жити і бути здоровими). - Яка має бути їжа? (Їжа має бути смачною, поживною, корисною та свіжоприготовленою) 4. Робота в підручнику (с.43-47) Отже, який висновок можна зробити з прочитаного? *Перевагу слід надавати натуральним продуктам. *Їсти треба через кожні 3.5 – 4 години, в один і той самий час. *Купувати продукти потрібно в магазині або на обладнаних ринках. *Звертати увагу на етикетку з терміном придатності та цільності упаковки. *Пам’ятати, що не все смачне – корисне для здоров’я. 5. Руханка Учні сидять за партами. Розрахуйте їх на яблука, груші, апельсини. Поясніть, що зараз ви будете читати рецепт фруктового салату, а вони мають виконувати певні рухи, коли почують назву свого фрукту або слово «фрукти». Читайте текст у повільному темпі, зупиняючись там, де учні мають робити рухи : «Для салату вам потрібно три стиглі фрукти – яблуко, груша та апельсин. Спочатку візьміть яблуко, поріжте його невеликими кубиками і покладіть у миску. Потім виберіть велику м’яку грушу, поріжте її та додайте до порізаних яблук. Апельсин треба розрізати навпіл, вичавити з нього сік, та додати його у миску до інших фруктів. Смачного!» 6. Робота в зошиті (с.17-18) 7. Робота в групах Ви вже об’єднані в три групи – яблука, груші та апельсини. Кожній групі буде своє завдання.
На столі зображення різних страв і продуктів. Виберіть те, що потрібно саме вашій групі. І за допомогою клею виготовіть плакат на задану тему. Представники груп презентують свої роботи. 8. Руханка Вчитель читає рядок вірша, діти присідають і говорять «Не купую», або підстрибують і говорять «Купую». Ось сухарики в пакеті. (Не купую) Макарони і спагеті. (Купую) Чіпси смажені хрусткі. (Не купую) А ось булочки м’які. (Купую) Помідори з огірками. (Купую) А ось фанта з бульбашками. (Не купую) 9. Перегляд мультфільму «Нездоровий рекорд»
10. Хвилинка – цікавинка Учениця нашого класу підготувала цікаву інформацію на тему: «Каша чи хліб: що раніше?» Каша – улюблена страва давніх українців. Кашу їли рідкою, як юшку,або розсипчастою із салом, шкварками, молоком і, нарешті, солодку з родзинками й варенням. Предок сучасного хліба не був схожий на хліб. Це була просто каша – подрібнене зерно, перемішане з водою. Іноді каша засихала, і її шматки люди використовували як хліб. Бувало, каша скисала і від цього ставала пухкою і м’якою. Люди, які здогадалися замісити кислу кашу зі свіжим розмеленим зерном і спекти, були винахідниками хліба. ІІІ. Заключна частина
Роздати учням маленькі аркуші паперу і запропонувати записати той шкідливий продукт, який вони часто вживають. Потім аркуш зім’яти і викинути у кошик для сміття – нехай разом з ним «викинеться» і погана звичка.
Гра «Ти – молодець!» Продовжити фразу «На уроці я дізнався (лася)…………»
Учні висловлюють один одному добрі побажання. | |
| |
Переглядів: 36 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |