Основи здоров'я 3 клас. Продукти харчування
05.02.2020, 19:18

Тема. Продукти харчування

Мета. Навчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі для здоров’я продукти і напої; переконати їх у необхідності вживати молочні продукти, фрукти і овочі щодня; навчити школярів визначати термін придатності харчових продуктів за маркуванням; розвивати мислення, мовлення; виховувати самостійність, обережність.

Навчальні засоби: підручник (с.43-47), робочий зошит, диск з відеоматеріалами, мультимедійне обладнання, вирізані з рекламних буклетів зображення овочів, фруктів, молочних продуктів та домашніх страв, заготовки для плакатів: «Наші друзі – вітаміни», «Молоко корисне всім: і дорослим, і малим», «Домашня кухня», клей, продукти харчування для гри «Магазин», мікрофон.

                                                           Хід уроку-тренінгу

І. Вступна частина

1.Організаційний момент

Дзвоник дав нам всім наказ

До роботи, швидше в клас.

Попрацюємо старанно,

Щоб урок пройшов немарно.

2. Зайомство «Моя улюблена страва»

З використанням інтерактивної гри «Мікрофон»

ІІ. Основна частина

1.Відгадування загадок

Щоб дізнатися про що буде йти мова на уроці, пропоную відгадати загадки. Вся увага на екран.

2.Оголошення теми і мети уроку

Так. Ми на уроці будемо говорити про страви та продукти харчування. Нам потрібно буде навчитися розпізнавати корисні і шкідливі для здоров’я продукти; визначати термін придатності харчових продуктів за маркуванням.

3.Мозковий штурм

- Яке значення має їжа у житті людини? (Їжа дає енергію. Отже, людина вживає їжу для того, щоб рости, жити і бути здоровими).

- Яка має бути їжа? (Їжа має бути смачною, поживною, корисною та свіжоприготовленою)

4. Робота в підручнику (с.43-47)

Отже, який висновок можна зробити з прочитаного?

*Перевагу слід надавати натуральним продуктам.

*Їсти треба через кожні 3.5 – 4 години, в один і той самий час.

*Купувати продукти потрібно в магазині або на обладнаних ринках.

*Звертати увагу на етикетку з терміном придатності та цільності упаковки.

*Пам’ятати, що не все смачне – корисне для здоров’я.

5. Руханка

 Учні сидять за партами. Розрахуйте їх на яблука, груші, апельсини. Поясніть, що зараз ви будете читати рецепт фруктового салату, а вони мають виконувати певні рухи, коли почують назву свого фрукту або слово «фрукти». Читайте текст у повільному темпі, зупиняючись там, де учні мають робити рухи : «Для салату вам потрібно три стиглі фрукти  – яблуко, груша та апельсин. Спочатку візьміть яблуко, поріжте його невеликими кубиками і покладіть у миску. Потім виберіть велику м’яку грушу, поріжте її та додайте до порізаних яблук. Апельсин треба розрізати навпіл, вичавити з нього сік, та додати його у миску до інших фруктів. Смачного!»

6. Робота в зошиті (с.17-18)

7. Робота в групах

Ви вже об’єднані в три групи – яблука, груші та апельсини. Кожній групі буде своє завдання.

  • «Наші друзі – вітаміни»
  • «Молоко корисне всім: і дорослим, і малим»
  • «Домашня кухня»

 На столі зображення різних страв і продуктів. Виберіть те, що потрібно саме вашій групі. І      за допомогою клею виготовіть плакат на задану тему. Представники груп презентують свої    роботи.

8. Руханка

Вчитель читає рядок вірша, діти присідають і говорять «Не купую», або підстрибують і говорять «Купую».

Ось сухарики в пакеті. (Не купую)

Макарони і спагеті. (Купую)

Чіпси смажені хрусткі. (Не купую)

А ось булочки м’які. (Купую)

Помідори з огірками. (Купую)

А ось фанта з бульбашками. (Не купую)

9. Перегляд мультфільму «Нездоровий рекорд»

  • Що приготувала сова?
  • Що робили інші звірята?
  • Як вони почувалися?
  • Що зробила сова?
  • Які продукти вилікували звірят?
  • Чи можуть фрукти і овочі нанести шкоду здоров’ю?
  • А що потрібно робити перед їдою?

10. Хвилинка – цікавинка

Учениця нашого класу підготувала цікаву інформацію на тему: «Каша чи хліб: що раніше

  Каша – улюблена страва давніх українців. Кашу їли рідкою, як юшку,або розсипчастою із салом, шкварками, молоком і, нарешті, солодку з родзинками й варенням.

  Предок сучасного хліба не був схожий на хліб. Це була просто каша – подрібнене зерно, перемішане з водою. Іноді каша засихала, і її шматки люди використовували як хліб. Бувало, каша скисала і від цього ставала пухкою і м’якою.

  Люди, які здогадалися замісити кислу кашу зі свіжим розмеленим зерном і спекти, були винахідниками хліба.

ІІІ. Заключна частина

  1. Гра «Кошик для сміття»

Роздати учням маленькі аркуші паперу і запропонувати записати той шкідливий продукт, який вони часто вживають. Потім аркуш зім’яти і викинути у кошик для сміття – нехай разом з ним «викинеться» і погана звичка.

  1. Зворотний зв’язок

Гра «Ти – молодець!»

Продовжити фразу «На уроці я дізнався (лася)…………»

  1. Прощання

Учні висловлюють один одному  добрі побажання.

Категорія: Мои файлы | Додав: bilykludmila1974
Переглядів: 36 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar