05.02.2020, 19:24 | |||||||||||||||
Урок математики в 2 класі Тема. Додавання виду 37 + 6 . Розв’язання складених задач. Мета: ознайомити учнів з прийомами додаванням виду 37 + 6. Удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; закріплювати навички додавання і віднімання в межах ста; розвивати логічне мислення, увагу і спостережливість. Виховувати товариські стосунки між дітьми, розуміння важливості взаємодопомоги. Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь і навичок. Методико-дидактичне забезпечення уроку: малюнки казкових героїв; таблиці для кодування; геометричні фігури; скорочені записи задач; підручник (Рівкінд Ф.М., Оляницька Л.В. Математика: Підручник для 2 кл. – К.: Освіта, 2012); слайди до уроку. Матеріально-технічне забезпечення уроку: мультимедійна дошка. Міжпредметні зв’язки: читання. Хід уроку І. Організація класу Всі сідаймо тихо, діти! Домовляймось не шуміти. На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати. Щоб не було в нас мороки, Всі готові до уроку? (Так) Слайд 1 Девіз уроку. Думай, пробуй, шукай, Буде важко, не зітхай! Слайд 2 ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів Слайд 3
Слайди 4 -8 17 – 9 = 8 мишка 60 – 1 = 59 жабка 20 + 30 = 50 зайчик 40 + 1 = 41 лисичка
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку Сьогодні на уроці з цими казковими звірятами ми ознайомимося з додаванням виду 37 + 6 та розв’язуватимемо складені задачі. ІV. Актуалізація знань і умінь учнів Слайд 9 – 10
2.Хвилинка каліграфії. Завдання жабки-шкряботушки Слайд 11 – 12
Цифри пишемо гарненькі, щоб усі були рівненькі.
V. Вивчення нового матеріалу 1.Підготовчі вправи. Завдання 284, с.52 2.Пояснення нового матеріалу - Зайчик дуже любить розв’язувати приклади, але цього прикладу розв’язати не може. Хто зможе пояснити зайчикові розв’язання цього прикладу? Слайд 13 30 + 7 3.Первинне закріплення Слайд 14 Завдання 286, 287 (з коментуванням біля дошки). Фізкультхвилинка Зробимо на дві хвилинки Всі разом фізкультхвилинку Слайд 15 (відео)
VІ.Формування математичних умінь і навичок Слайд 16 -17 1.Робота над задачею (№ 288) Завдання від лисички.
- 17 - ?,на 8 менше - ?, на 15 більше 1) 17 – 8 = 9 (пт.) – селезнів; 2) 9 + 15 =24(пт.) Відповідь: на озері плавало 24 каченят. 2.Робота з геометричним матеріалом. Завдання від вовчика. Слайд 19 Робота в парах
Слайд 20 3.Самостійна робота по варіантах. Завдання від ведмедика Слайди 21-22 56 + 9 = 77 + 5 = 36 + 7 = 25 + 8 = 4.Гра «Кодування» Слайд 23 16 + (6 - 5) =17 10 + 9 =19 16 – 9 = 7 8 + (7 + 4) = 19 14 – 8 = 6 14 + (9 – 7) =16 14 + 13 = 27 Слайд 24
VII. Підсумок уроку. Рефлексія. Завдання додому.
Слайд 25 Інтерактивна вправа «Мікрофон» Діти продовжують речення.
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Переглядів: 44 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |